0produkt(y)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pytania i Odpowiedzi

 

 

 

Czas realizacji Zamówienia
Sklep internetowy www.porcelanaisztucce.pl zrealizuje zamówienia Klienta w terminie od 1-15 dni, w zależności od dostępności towaru w magazynie. Przeciętny czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 48 godzin. Przy towarze znajdującym się w sklepie o ile jest to możliwe podany jest czas realizacji zamówienia.
W przypadku, gdy Klient zamówi towary, które można skompletować w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu otrzymania ostatniego z zamówionych przez Klienta towarów.
Przesyłki dostarczane firmą kurierską docierają z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu ich tj. w ciągu 24h. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską to 48 godzin.
W przypadku przesyłki pocztowej priorytetowej teoretyczny czas oczekiwnia na przesyłkę wynosi do 72 godzin . Sklep internetowy www.porcelanaisztucce.pl dołoży wszelkich starań, by czas oczekiwania na zamówienie był możliwie najkrótszy.

 

 

 

Gwarancja
Sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe. Produkty jakie mamy w ofercie naszego sklepu www.porcelanaisztucce.pl jest objęty gwarancją producenta lub dystrybutora, ważną na terenie Polski. W przypadku, kiedy odebrany produkt nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji, należy skontaktować się z naszym Sklepem. Poinformujemy w jaki sposób zgłosić reklamację u nas w sklepie, czy bezpośrednio u producenta lub dystrybutora. W przypadku gdy gwarantem jest nasz Sklep, reklamacje należy składać wysyłając e-mail adres sklep@porcelanaisztucce.pl . W treści maila należy podać rodzaj dowodu zakupu (paragon czy faktura), numer zamówienia, imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz opis usterki. Po otrzymaniu maila skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania problemu. Reklamacje dotyczące braków ilościowych bądź uszkodzeń mechanicznych w przesyłce będą rozpatrywane tylko i wyłącznie jeżeli w obecności kuriera został sporządzony raport szkodowy.

 

 

 

Sposoby Płatności
W trosce o wygodę przeprowadzanych zakupów, udostępniamy Klientom kilka metod płatności za dokonane zakupy.
  • Zwykły przelew - przelew na nasz rachunek bankowy prowadzony w banku BGŻ BNP Paribas.
    Numer konta: 42 2030 0045 1130 0000 0248 4750
    Dane do wpłaty: TEZAF, ul. Orzechówka 1, 32-300 Sieniczno
    Tytuł wpłaty: numer zamówienia, imię i nazwisko
    Kwota wpłaty: zgodna ze złożonym zamówieniem
  • Płatność on-line PayU - szybkie i bezpieczne płatności (przedpłata). Za pośrednictwem płatności elektronicznych PayU możesz zapłacić:
  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro
  • Przelewy elektroniczne: PayU Express, przelewy bezpośrednie (pay-by-link) oraz przelewy tradycyjne Raty PayU Konto PayU
  • Za pobraniem - zapłata kurierowi podczas odbioru zamówienia.
  • Gotówka przy odbiorze osobistym
  • Kartą płatniczą przy odbiorze osobistym

 

 

 

Faktury i Paragony
W naszym sklepie do każdego zakupu wystawiamy faktury VAT (na firmy i osoby prywatne).

Jesteśmy płatnikami VAT. Jeżeli potrzebujesz abyśmy wystawili fakturę VAT na firmę, uzupełnij numer NIP i nazwę firmy na formularzu płatności lub podczas rejestracji konta klienta. Faktura VAT każdorazowo dołączona jest do przesyłki. Na żądanie Klienta wysyłamy dokument w wersji elektronicznej.

Pamiętaj - faktura jest bardzo ważna w momencie składania reklamacji.